Оголошення та оперативна інформація

Увага !!! Терміново надати інформації щодо вдосконалення роботи шкільних бібліотек за 2016 рік за формою, яка додається. (форма)

Інформацію подати до 14.02.2017

______________________________________

Шановні колеги!

У зв’язку із різким загостренням ситуації в районі міста Авдіївка Донецької області, на виконання звернення Президента України, розпорядженням  міського голови від 01.02.2017 року №18 «Про проведення у м. Овруч заходів щодо надання допомоги військовим і жителям м. Авдіївки Донецької області»створено пункт прийому гуманітарної допомоги – теплих речей, коштів та продуктів харчування в залі засідань Овруцької міської ради, а також відповідну робочу групу для ведення приймання, обліку та передачі гуманітарної допомогибезпосередньов м. Авдіївку та у обласний штаб надання допомоги для військових та жителів м. Авдіївки.

Знаючи Вас, як небайдужих і чуйних людей, просимо долучитися до вищевказаних заходів та провести відповідну роботу по збору теплих речей, коштів та продуктів харчування для військових та жителів м. Авдіївки.

Для отримання додаткової інформації просимо звертатися за тел. 4-47-48, 4-24-86,   моб. 067-194-87-24

  ПЕРЕЛІК  ПОТРЕБ

по м. Авдіївка Донецької  області згідно даних обласного штабу:

1.  Пересувні котельні на твердому паливі потужність від 200 кВт: для підключення лікарні, школи;

  1. Генератори потужністю від 100 до 200 кВт: насосної станції, заправної станції;
  2. Мобільні автономні джерела живлення;
  3. Теплові пушки;
  4. Дизельне паливо (необхідна потреба на добу 2,5-3 тони);
  5. Тверде паливо (необхідна потреба на добу 2,5-3 тони);
  6. Бензин (необхідна потреба на добу 2,5-3 тони);
  7. Моторні мастила (для техніки);
  8. Польові кухні (мобільні, пересувні);
  9. Ліжка, розкладачки, матраци, ковдри (пледи), подушки, постільна білизна (необхідна кількість 10 тис. комплектів);
  10. Медикаменти для надання першої необхідної допомоги;
  11. Харчові набори (для швидкого приготування їжі та інша консервована їжа, чай, кава, цукор та інша);
  12. Одноразовий посуд;
  13. Дитяче харчування (сухе);
  14. Памперси для дорослих та дітей;
  15. Теплий одяг (дорослий та дитячий усіх розмирів);
  16. Мобільні прилади для освітлення;

18.  Свічки;

19.  Термоси для розвозу їжі великого об’єму.

Не залишайтеся байдужими – вітається будь-яка допомога!

        Заздалегідь дякуємо за розуміння і підтримку.


З повагою,

Міський голова                                                                                І.Я. Коруд

____________________________

Про призупинення навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах району

_____________________________

Про затвердження Плану заходів з проведення Тижня безпеки дорожнього руху в Україні з 21 по 28 листопада 2016 року

_____________________________

Про тимчасове призупинення навчального процесу у навчальних закладах району у зв’язку з  ожеледицею

______________________________

ВАЖЛИВО!!! Профілактика вірусного гепатиту "А"

1

2

______________________________

Важливо!!! Щодо  дотримання  температурного режиму  в  навчальних  закладах  та надання  інформації!!!

У  зв’язку  із  зниженням  температури  атмосферного  повітря,  з  метою  профілактики  грипу  та  гострих  респіраторних  вірусних  інфекцій,  пропоную  забезпечити  дотримання  повітряно-теплового  режиму  в  приміщеннях  навчальних  закладів.

       Відповідно  до  вимог   ДСанПіН 5.5.2.008-01 «Влаштування,   утримання  загальноосвітніх  навчальних  закладів  та  організації  навчально-виховного  процесу»,  Санітарного  регламенту  для  дошкільних  навчальних  закладів, що затверджений  наказом  МОЗ  україни  № 234  від 24.03.2016  року,  відповідальність  за  виконання  санітарних  норм  і  правил  покладається  на  засновника (власника) та  керівника  навчального  закладу.  Щоденний  контроль  за  виконанням  чинних  санітарних  норм  і  правил  здійснює  керівник  та  медичний  персонал  навчального  закладу,  а  також  відповідальна  особа, призначена  наказом  керівника  закладу.

     Керівникам  ЗОШ  та  ДНЗ  району щоденно  до  1000 год       надавати  інформацію по температурному  режиму  в  Управління  Держпродспоживслуж  за  телефонами: 4 00 47, 097 547 36 98   або  на  електронну  адресу:  ovr_u@ukr.net.       

______________________________

Управління освіти і науки облдержадміністрації доводить до Вашого відома, що 21 жовтня 2016 року о 12.00 у Житомирському державному технологічному університеті за участі представників Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти відбудеться засідання «Зовнішнє незалежне оцінювання та Вступна кампанія – 2017».

         Захід організовано з метою інформування майбутніх абітурієнтів про особливості складання ЗНО та вступу до вищих навчальних закладів у 2017 році.

______________________________         

На виконання листа № 2301-2/3-16 від 28.09.2016 Житомирського управління освіти і науки з метою забезпечення охорони життя та здоров’я дітей, відділ освіти Овруцької РДА зобов’язує керівників шкіл посилити контроль та вжити вичерпних заходів щодо дотримання учасниками навчально-виховного процесу правил поведінки на уроках та перервах. Разом з тим, педагогічним працівникам слід провести додаткові інструктажі щодо безпечної поведінки дітей у побуті, громадських місцях, на дорогах. Дані питання слід винести на розгляд батьківської громадськості.

         Про групові та складні випадки травмування дітей під час навчально-виховного процесу зобов’язуємо вас терміново інформувати відділ освіти в телефонному та електронному режимах.

____________________________

Увага!!! Директорам шкіл! У підтвердженнях на виготовлення документів про освіту назву ЦНМІ правильно заповнювати так:

Центр навчально-методичної інформації комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради

____________________________

Увага!!! Директорам шкіл! Просимо подати замовлення на виготовлення документів про освіту (свідоцтв, атестатів) у відділ освіти до 12.10.2016. Замовлення подавати за формами, які були у 2015/2016 н.р.

_____________________________