Оголошення та оперативна інформація

Увага !!! Терміново надати інформації щодо вдосконалення роботи шкільних бібліотек за 2016 рік за формою, яка додається. (форма)

Інформацію подати до 14.02.2017

______________________________________

Шановні колеги!

У зв’язку із різким загостренням ситуації в районі міста Авдіївка Донецької області, на виконання звернення Президента України, розпорядженням  міського голови від 01.02.2017 року №18 «Про проведення у м. Овруч заходів щодо надання допомоги військовим і жителям м. Авдіївки Донецької області»створено пункт прийому гуманітарної допомоги – теплих речей, коштів та продуктів харчування в залі засідань Овруцької міської ради, а також відповідну робочу групу для ведення приймання, обліку та передачі гуманітарної допомогибезпосередньов м. Авдіївку та у обласний штаб надання допомоги для військових та жителів м. Авдіївки.

Знаючи Вас, як небайдужих і чуйних людей, просимо долучитися до вищевказаних заходів та провести відповідну роботу по збору теплих речей, коштів та продуктів харчування для військових та жителів м. Авдіївки.

Для отримання додаткової інформації просимо звертатися за тел. 4-47-48, 4-24-86,   моб. 067-194-87-24

  ПЕРЕЛІК  ПОТРЕБ

по м. Авдіївка Донецької  області згідно даних обласного штабу:

1.  Пересувні котельні на твердому паливі потужність від 200 кВт: для підключення лікарні, школи;

  1. Генератори потужністю від 100 до 200 кВт: насосної станції, заправної станції;
  2. Мобільні автономні джерела живлення;
  3. Теплові пушки;
  4. Дизельне паливо (необхідна потреба на добу 2,5-3 тони);
  5. Тверде паливо (необхідна потреба на добу 2,5-3 тони);
  6. Бензин (необхідна потреба на добу 2,5-3 тони);
  7. Моторні мастила (для техніки);
  8. Польові кухні (мобільні, пересувні);
  9. Ліжка, розкладачки, матраци, ковдри (пледи), подушки, постільна білизна (необхідна кількість 10 тис. комплектів);
  10. Медикаменти для надання першої необхідної допомоги;
  11. Харчові набори (для швидкого приготування їжі та інша консервована їжа, чай, кава, цукор та інша);
  12. Одноразовий посуд;
  13. Дитяче харчування (сухе);
  14. Памперси для дорослих та дітей;
  15. Теплий одяг (дорослий та дитячий усіх розмирів);
  16. Мобільні прилади для освітлення;

18.  Свічки;

19.  Термоси для розвозу їжі великого об’єму.

Не залишайтеся байдужими – вітається будь-яка допомога!

        Заздалегідь дякуємо за розуміння і підтримку.


З повагою,

Міський голова                                                                                І.Я. Коруд

____________________________

Про призупинення навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах району

_____________________________

Про затвердження Плану заходів з проведення Тижня безпеки дорожнього руху в Україні з 21 по 28 листопада 2016 року

_____________________________

Про тимчасове призупинення навчального процесу у навчальних закладах району у зв’язку з  ожеледицею

______________________________

ВАЖЛИВО!!! Профілактика вірусного гепатиту "А"

1

2

______________________________

Важливо!!! Щодо  дотримання  температурного режиму  в  навчальних  закладах  та надання  інформації!!!

У  зв’язку  із  зниженням  температури  атмосферного  повітря,  з  метою  профілактики  грипу  та  гострих  респіраторних  вірусних  інфекцій,  пропоную  забезпечити  дотримання  повітряно-теплового  режиму  в  приміщеннях  навчальних  закладів.

       Відповідно  до  вимог   ДСанПіН 5.5.2.008-01 «Влаштування,   утримання  загальноосвітніх  навчальних  закладів  та  організації  навчально-виховного  процесу»,  Санітарного  регламенту  для  дошкільних  навчальних  закладів, що затверджений  наказом  МОЗ  україни  № 234  від 24.03.2016  року,  відповідальність  за  виконання  санітарних  норм  і  правил  покладається  на  засновника (власника) та  керівника  навчального  закладу.  Щоденний  контроль  за  виконанням  чинних  санітарних  норм  і  правил  здійснює  керівник  та  медичний  персонал  навчального  закладу,  а  також  відповідальна  особа, призначена  наказом  керівника  закладу.

     Керівникам  ЗОШ  та  ДНЗ  району щоденно  до  1000 год       надавати  інформацію по температурному  режиму  в  Управління  Держпродспоживслуж  за  телефонами: 4 00 47, 097 547 36 98   або  на  електронну  адресу:  ovr_u@ukr.net.       

______________________________

Управління освіти і науки облдержадміністрації доводить до Вашого відома, що 21 жовтня 2016 року о 12.00 у Житомирському державному технологічному університеті за участі представників Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти відбудеться засідання «Зовнішнє незалежне оцінювання та Вступна кампанія – 2017».

         Захід організовано з метою інформування майбутніх абітурієнтів про особливості складання ЗНО та вступу до вищих навчальних закладів у 2017 році.

______________________________         

На виконання листа № 2301-2/3-16 від 28.09.2016 Житомирського управління освіти і науки з метою забезпечення охорони життя та здоров’я дітей, відділ освіти Овруцької РДА зобов’язує керівників шкіл посилити контроль та вжити вичерпних заходів щодо дотримання учасниками навчально-виховного процесу правил поведінки на уроках та перервах. Разом з тим, педагогічним працівникам слід провести додаткові інструктажі щодо безпечної поведінки дітей у побуті, громадських місцях, на дорогах. Дані питання слід винести на розгляд батьківської громадськості.

         Про групові та складні випадки травмування дітей під час навчально-виховного процесу зобов’язуємо вас терміново інформувати відділ освіти в телефонному та електронному режимах.

____________________________

Увага!!! Директорам шкіл! У підтвердженнях на виготовлення документів про освіту назву ЦНМІ правильно заповнювати так:

Центр навчально-методичної інформації комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради

____________________________

Увага!!! Директорам шкіл! Просимо подати замовлення на виготовлення документів про освіту (свідоцтв, атестатів) у відділ освіти до 12.10.2016. Замовлення подавати за формами, які були у 2015/2016 н.р.

_____________________________

Важливо!!! Інструктивно-методична нарада директорів шкіл та заступників директорів з навчально-виховної роботи, яка була запланована на 08.09.2016 скасовано. Про дату проведення буде повідомлено пізніше ( слідкуйте за інформацією на сайті)

_____________________________

ВАЖЛИВО!!! Про затвердження тарифікаційних списків(+графік)

_____________________________

ТАБЕЛЬ відвідування  їдальні  учнями

_____________________________

Щоденна Заявка на харчування

Щоденний Акт про надання послуг з харчування дітей

______________________________

Про організацію харчування учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

______________________________

З метою своєчасного забезпечення безплатним харчуванням потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи дітей у навчальних закладах, розташованих на териорії радіоактивного забруднення, просимо надати до 10.09..2016 року Управлінню праці та соціального захисту населення списки учнів за такою формою: форма

______________________________

Звіт ЗНЗ-1(форма)

Інструкція до звіту

______________________________

План проведення засідань районних методичних комісій, серпень 2016 р.

______________________________

Перевірка стану готовності навчальних закладів району до нового 2016-2017 навчального року(графіки перевірки, склад комісії, акт готовності):

Загальноосвітні навчальні заклади,

Дошкільні навчальні заклади

Склад комісії з перевірки стану готовності навчальних закладів району до нового 2016-2017 навчального року

 АКТ ПЕРЕВІРКИ  СТАНУ  ГОТОВНОСТІ  НАВЧАЛЬНОГО  ЗАКЛАДУ ДО  2016-2017 НАВЧАЛЬНОГО  РОКУ

______________________________

Про внесення змін до наказу від 16.12.2015 № 352 «Про перенесення робочих днів у 2016 році»

______________________________

ВАЖЛИВО!!! Терміново!!! Шановні колеги!
Для полегшення доступу до конкурсних підручників
зробилено окрему сторінку http://ua.lokando.com/portal/statpage.php?id=common&page=textbook_browsing
Для отримання доступу до підручників не потрібно реєструватися на сайті та входити на нього під своїм логіном.

______________________________

Допоможіть чотирирічній Настусі

Родина Пилипчуків-Калацьких із Заріччя про­сить допомогти у лікуванні чотирирічної Насту­сі Пилипчук. У жовтні 2014 року у Насті вия­вили нейробластому зачеревного простору з ураженням правої нирки.

Проведено 6 блоків хіміотерапії, в лютому 2015 року зроблено операцію із видалення пух­лини та нирки, до березня 2016 року дівчинка знаходилася на підтримуючій хімії. Та при чер­говому обстеженні в березні виявили рецидив : хвороба повернулася. Для лікування в інституті раку м. Київ, де зараз знаходиться Настуся, та подальшого обстеження за кордоном потрібні великі кошти, яких у нас за довгий час лікування уже немає. Просимо: допоможіть, Настуся потребує фінансової допомоги.

Контакти: 097-258-65-51 - мама Наташа, 067-183-59-08 - бабуся Зіна.

Реквізити для підтримки:

номер маминої банківської картки Приват-банку - 4149 4978 3474 8057, Пилипчук Наталія Анатоліївна.

____________________________

Терміново!!! Директорам ЗОШ

Списки випускників 9-х та 11-х класів подати у відділ освіти на флеш-носіях, вказавши претендентів на отримання свідоцтв з відзнакою та золотих й срібних медалей!!!

____________________________

ВАЖЛИВО!!! Заявка на харчування учнів пільгової категорії

____________________________

ВАЖЛИВО!!! Довідка та Табель відвідування їдальні

____________________________

ВАЖЛИВО!!! Семінар вчителів початкових класів, якій мав відбутися 09.02.2016 р. переноситься. Дата проведення буде оголошена додатково.

____________________________

ВАЖЛИВО!!! Про продовження чинності наказів від 15.01.2016 № 09 та від 25.01.2016 № 14 (карантин)

_____________________________

Важливо!!! Про призупинення навчально-виховного процесу в загально-освітніх навчальних закладах району в зв’язку з підвищенням захворюваності на ГРВІ та грип

_____________________________

УВАГА!!!!! Щодо забезпечення формування та відправлення загальноосвітніми навчальними закладами до ВРЦОЯО комплектів реєстраційних документів 

_____________________________

Увага!!! Потреби в товарах та послугах в розрізі асортименту на 2016 рік для забезпечення роботи закладів в межах запланованих кошторисних призначень ( інформація надається до до 07.12.2015 року)

_____________________________

Увага!!!Лист МОН щодо звернень про збір коштів

_____________________________

Про забезпечення проведення демократичних, чесних і прозорих місцевих виборів 25 жовтня 2015 року

_____________________________

Важливо!!! Закон про освіту

______________________________

ВАЖЛИВО!!!

На виконання листа управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації № 214-3/3-15 від 15.09.2015 та листа пошуково-видавничого агентства «Книга Пам’яті України» від 08.09.2015 № 41 та в зв’язку з підготовкою до друку обласної Книги Пам’яті  «Чорнобильська трагедія».

Просимо надіслати відомості про ліквідаторів, які працювали у вашому ЗНЗ упродовж 3-х десятиліть.

Інформацію подати терміново  до 24.09.2015 року в паперовому та електронному варіантах за такою схемою: прізвище, ім’я, по батькові, рік народження, місце народження, місце роботи (служби), посада (звання) до аварії на ЧАЕС, термін та місце перебування під час ЛНА на ЧАЕС, характер роботи, що виконувалася, категорія, інвалідність, нагороди за участь у ЛНА на ЧАЕС, ким і де працював після аварії на ЧАЕС, живий (де проживає) або вже помер (коли, де похований).       

Інформацію надавати методисту РМК Шумейку О.В.

_____________________________

ВАЖЛИВО !!! Про встановлення розміру доплат та надбавок  працівникам  ЗНЗ

_____________________________

ВАЖЛИВО!!! Про перерозподіл навчальної літератури із бібліотечних фондів

_____________________________

ВАЖЛИВО!!! Інформація стосовно вивчення фізики в 7 класі (2015/2016 н.р.)

_____________________________

Відділ освіти Овруцької райдержадміністрації надсилає лист Управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації від 02.09.2015. № 2010-1/3-15 "Рекомендації населенню щодо поведінки в умовах пожеж виклкиканих горінням сухої трав'янистої рослинності........." для проведення відповідних профілактичних заходів щодо обмеження впливу продуктів горіння на здоров'я дітей та підлітків.

Лист

_____________________________

Важливо!!! Проект «З Луганщиною разом!»

Речі для допомоги приймаються до 20 вересня у відділ освіти (господарська група)

_____________________________

Відомості про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування Овруцького району

Керівникам ЗНЗ надати інформацію до 10 вересня 2015 року !!!!!

_____________________________

ВАЖЛИВО!!! Про підготовку та організацію проведення серпневої конференції педагогічних працівників 2015 року

_____________________________

Важливо!!! Акт обстеження кабінетів

_____________________________

Директорам ЗНЗ та ПНЗ

На виконання Плану заходів обласної державної адміністрації від 23.07.15 №3362/01/2-15 щодо відзначення 24-ї річниці незалежності України, з метою належного відзначення 23 серпня 2015 року Дня Державного Прапора України і 24 серпня 2015 року Дня незалежності

України у начальних  та позашкільних закладах необхідно

         - 21 серпня 2015 року, у День Державного Прапора України ( 23.08.2015), підняти Прапор України;

         - 24 серпня 2015 року  у шкільних бібліотеках організувати виставки літератури.

Начальник відділу освіти                                                             Я.Д.Северенчук

_____________________________

План проведення засідань районних методичних комісій серпень 2015 р.

_____________________________

Графік прийому тарифікаційних списків педпрацівників на 2015-2016 навчальний рік для затвердження у відділі освіти райдержадміністрації

_____________________________

Важливо!!! Про проведення огляду готовності загальноосвітніх навчальних закладів району до 2015-2016 навчального року

Додаток 1Додаток 2Додаток 3

_____________________________

Про підготовку до початку 2015-2016 навчального року