2016/2017

До уваги практичних психологів та соціальних педагогів району!!! Пропонуємо Вам долучитися до обговорення нової редакції Положення про психологічну службу системи освіти України.

Свої пропозиції надсилайте за таким форматом:

  • електронною поштою за адресою: psychologos@imzo.gov.ua;
  • контактний телефон: (044)248-21-95;
  • шляхом коментування на веб-сайті Інституту.

Проект «Положення про психологічну службу системи освіти України»

_____________

2015/2016 н.р.

Посилання на таблицю

_____________

2014/2015 н.р.

Методичні рекомендації щодо захисту дітей, які потрапили в складні життєві обставини

Про затвердження Плану заходів відділу освіти Овруцької РДА щодо розвитку психологічної служби системи освіти Овруцького району на період до 2017 року

План заходів щодо розвитку психологічної служби Овруцького району на період до 2017 року

Перелік нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України у реалізації, яких беруть участь працівники психологічної служби системи освіти


____________________________________________________________________

   Психологічна служба діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості.

   Забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку дитини, мотивів її поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних. фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, створення умов для саморозвитку та самовиховання, сприяє виконанню освітніх і виховних завдань навчальних закладів.

___________________________________________________________________

Корисні посилання

___________________________________________________________________

Робота психологічної служби району в умовах інклюзивного навчання

___________________________________________________________________

Стоп суїцид



      Для створення у школі оптимальних умов розвитку особистості кожного учня вчителю необхідно добре знати вікові та індивідуально – психологічні особливості школярів, їх задатки та здібності, інтереси та нахили. Як показує досвід, одних спостережень учителя в процесі його взаємодії з учнями недостатньо. Одним із інструментів, що дозволяє скласти для кожного учня оптимальний варіант психолого – педагогічного супроводу, є психолого – педагогічний консиліум.Найбільш ефективно їх проводити у 5-тих та 10-тих класах.

Детальна інформація про психолого-педагогічний консіліум.

________________________________________________________________________________

Тематика психолого-педагогічних семінарів для шкіл де немає практичного психолога

1.     Соціально-психологічні аспекти агресивної поведінки дітей.

2.     Шляхи конструктивного розв’язання педагогічних конфліктів.

3.     Учителі й учні: мистецтво діалогу.

4.     Спілкування та поведінка підлітків.

5.     Подолання проблеми девіантної поведінки школярів.

6.     Особливості тривожності сучасних школярів.

7.     Психологічні властивості учнів.

8.     Розвиток когнітивної сфери учнів.

9.     Особливості роботи з обдарованими дітьми.

10.    Психологічні механізми формування компетенції саморозвитку учнів.

11.    Психологічні аспекти адаптації учнів у процесі навчання.

12.    Розвиток креативності учнів під час навчально-виховного процесу.

13.    Роль мотивації в навчальній діяльності учнів.

14.    Стрес та його профілактика.

15.    Роль сім’ї в психологічному становленні школярів.

16.    Вікові особливості учнів.

17.    Жорстоке поводження з учнями.

18.    Соціально психологічна профілактика суїциду серед підлітків.

19.    Навчання і виховання успіхом.

20.    Важкі учнів: питання, проблеми, рішення.

_________________________________________________________________________